Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.


Recenze produktů

Přidáno: 01.06.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Nákup z pohodlia domova, rýchla odozva

 

Přidáno: 11.04.2016

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

jsem spokojená

Pro:

rychlost, kvalitu

Proti:

o žádných nevím

 

Přidáno: 28.12.2015

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Možná by bylo dobré přezkoušet přívodní šňůru.

Pro:

rychlost, ochota

Proti:

jedinou slabinou bylo, že zboží dorazilo s přívodní
šňůrou, která nebyla funkční. ale naštěstí jsem měla doma jinou a není to problém, jinak kávovar v pořádku

 

Přidáno: 24.12.2015

Ověřený zákazník

  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

dobrý

Pro:

spolehlivost

Proti:

špatně se hledá

 

Přidáno: 26.02.2014

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Bala jsem spokojená

Pro:

Byla to náhoda,potřebovala jsem nakoupit a našla si vás.

Proti:

Nevím o žádných

 

Přidáno: 25.01.2014

Ověřený zákazník

  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

mohu vřele doporučit

Pro:

vstřícnost a ochota

Proti:

žádné

 

Přidáno: 04.10.2013

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Jedním slovem - PERFEKTNÍ!
Vřele DOPORUČUJI!

Pro:

Dostupnost žádaného zboží.
Rychlost vybavení objednávky.
Dobrá komunikace.

Proti:

Žádné jsem nenašla.

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,

děkujeme za Vaši reakci. Vaše spokojenost nás těší.

Děkuji Hájíček
 

Přidáno: 05.07.2013

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Nakoupil jsem poprvé,zboží přišlo následující den.Zatím to nemá chybu.DPORUČUJI.

 

 

Přidáno: 24.01.2013

Ověřený zákazník

  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Nám velice pomohlo v rozhodování, že jsme se mohli přijet podívat na kávovar, který jsme chtěli a mohli ho vyzkoušet. Mají velký výběr kávy a hlavně nám do druhého dne posílají veškeré odvápňovače co potřebujeme.

Pro:

Komunikace s lidmi v obchodě.

 

Přidáno: 27.12.2012

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Nejprve jsme se snachou objednaly kávovar a pak jsme si řekly , že na tak perfektní kávu je třeba originálních sklenic a tak jsme je objednaly a jsou super.
Kdo má rád kvalitu a pohodlíčko při vaření nejen kávy, ale i ostatních nápojů - vřele doporučujeme.

Pro:

Mohu si objednatv klidu domova co potřebuji.

Proti:

Zatím o žádných nevím.

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme za reakci. Dále bych Vám mohl doporučit i vyzkoušet i nějakou kávu z našeho sortimentu. Věřím, že bude příjemně překvapena. Pokud máte možnost se zastavit na naší prodejně, tak můžete i různé druhy kávy ochutnat v kávovarech DeLonghi. Takže budete přesně vědět jak bude kávy chutnat. Nekupujete zajíce v pytli :-)

Děkuji Hájíček
 

Přidáno: 27.08.2012

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Potřebovala jsem odvápňovač kávovaru a přes internet našla tyto stránky. Překvapila mě rychlost a kvalita dodávky.
Děkuji

Pro:

rychlost a spolehlivost

Proti:

žádné

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme za Vaši reakci. Veškeré zboží, zasíláme do druhého dne od objednání, pokud objednávka dorazí do 12 hodin. Je to z důvodu příjezdu přepravce.

Děkuji Hájíček
 

Přidáno: 27.08.2012

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

PERFEKTNÍ !!!!!

Pro:

Výborný kontakt, rychlost vyřízení.

Proti:

Žádné jsem nenašla.

 

Přidáno: 31.01.2012

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

10 dnu po objednavce zadny kontakt ze strany prodavajiciho. Prestoze bylo zbozi uvedeno jako "skladem", nebylo dosud dodano, ani jsem nebyl eshopem jakkoliv kontaktovan (email, telefon).

 

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den, Děkuji za Vaši reakci. Prosím, jestli mi můžete poslat Vaše číslo objednávky tak bych byl velice rád. Jistě budeme tuto záležitost kompenzovat. info@delonghi-kavovary.cz

Děkuji Hájíček